26.0


Zaman hızla akan, hayatın çoğunluğunda tutmak istediğimiz ama başaramadığımız bir kavram. Yaşam koşuşturması ve telaşesinde seneler akıp gidiyor ve bunun ne kadarını yaşayabiliyoruz bunu son bir senedir ciddi bir şekilde değerlendiriyordum. Geçtiğimiz sene, önemli olan ne kadar yoldan geçtim bana hatırlatsın diye kararlı bir şekilde bu adres üzerinde yazılar yazmak için kendime söz vermiştim. Kimselerin okuması adına değil, kendime kalacak bir hatıra defteri olması için. Bu moda geçeli yıllar oldu, benim de bu yollardan geçtiğim oldu elbette ama zaman içerisinde bu akım içinde paramparça oldum. Açtığım sayfalar, dahil olduğum sitelere yazdığım yazılar, Medium'un çıkışı gibi etkenlerden dolayı yazılarımı bir bütün olarak göremiyordum. Gerçi, bundan önceki dönemlerde yazıları bir tarihçe gibi yazmıyor, bilgi verme amaçlı yazıyordum.

Bu sayfayı geçtiğimiz yıl (2018) Temmuz ayı içerisinde doğum günümde açmıştım. Biriktirmeyi söz vermiştim, gerçekten de bir seneye dönüp baktığımda kısmen başardığımı görüyorum. 10'dan fazla yazı var. Ve bu 10 yazının hepsi benim için çok kıymetli hatıralar içeriyor. Sürekliliğini sağlayamasam da, hep denemek istediğim şeylerden; bilgi paylaşan bir Twitter hesabı (Elit Köşe) ve sohbet içerikli podcast yayınları (Rotasız Podcast) oluşumlarını hayata geçirdim. Bu girişimler birkaç aydır suskun olsa da, okulu bitirmem ile beraber tekrar aktif olacaklar. Fakat çok aktif değil, zira bu aktiflik meselesi insanın zamanından çalan bir husus.

Öte yandan bu blog süresi içerisinde yüksek lisans bitirmenin (bunun yazısı da gelecek), iş değiştirmenin ve Anadolu Yakası'na taşınmanın da denk gelmesi muazzam bir şanstı. Birçok büyük değişikliği buraya not almayı beklemiyordum açıkçası.

Dönüp baktığımda harika oldu diyorum ve bunu söyleyebildiğim için çok şanslıyım. Umarım buraya güzel anılar biriktirmeye devam ederim. 26.0 sürümümüz yayınlanmıştır, hayrını görelim bakalım. 

Yorumlar