Elit Köşe


Uzun zamandır blog yazıları yazıyorum. Sanırım 2005 senesiydi ilk sitemi yayına aldığımda, çocukluktan ötürü duramadık arkasında. 4-5 sene öncesine kadar gelen çeşitli denemelerin de boşa çıkmasından sonra FCNBlog’da bir konu üzerine düzenli olarak ilk defa yazmaya başladım.

2015 yılında ise Medium’a ilk defa adım attığımda FCN’de yazdığım voleybol yazıları dışında spor, pazarlama ve hayata dair birkaç konu ele almıştım. Neyse ki o alışkanlığı bu güne kadar sürdürebildim.

Yaklaşık bir iki senedir ise kafamda tasarladığım projeyi nihayet hayata geçiriyorum. Elit Köşe adını verdiğim proje ilk tasarlamada futbol harici sporları ele alan bir oluşum olacaktı fakat sonra kapsamı genişlettim.

Kapsam genişleyince eminim yazacak konu da çoğalacak, hitap etmek istediğimiz kitle de büyüyecek ve en önemlisi bu yolda bana yardım edenler çıkacaktır.

Elit Köşe, haftaya merhaba diyor. Bu projede bana destek olan başta Neşe’ye en büyük teşekkürümü borçluyum. İlkcan ise projenin hayata geçmesinde beni doğrudan etkiledi, web siteyi kendisi kodlamaya çalıştı fakat gerek sunucu gerek alan adı masrafları sebebiyle şimdilik askıya aldık bu fikri. Medium üzerinde devam. Üçüncü teşekkür ise Mehmet’e. Kendisi hem fikri hem de blogu destekledi, destekleyecek.

Umarım arkasında durabileceğimiz, içimize sinen hoş bir proje olarak bizlere hatıra kalır.

www.medium.com/elitkose
www.twitter.com/elitkose

Yorumlar