Wimbledon-13072018


Wimbledon Yarı Final karşılaşmaları devam ediyor. Erkeklerde Roger Federer'i eleyip beni tam bir bozguna uğratan Kyle Anderson o dört buçuk saatlik maçın ardından John Isner ile mücadele etti. Sanırım tenis tarihinin en uzun ikinci maçı olan oyun altı saatten fazla sürdü. John Isner 2,08m, Kyle Anderson ise 2,03m boyunda. Bu da anlaşılabileceği üzere servis bazlı bir maçın anahtarı. Öyle de oldu, diğer yarı final maçı Nadal-Djokovic mücadelesini izleyebilmek için koştur koştur eve dönsem de bu maçın bitmek üzere olduğunu gördüm fakat o maç iki saat boyunca bitmedi.

Servisler demiştim, öyle estetik bir oyun olmadı, servis ağırlıklı bir oyun olduğu için bitmesi uzun sürdü. Neyse ki Nadal-Djokovic maçı çatı kapanmasının ardından başladı, o sıkıcı maçın üzerine ilaç gibi geliyor açıkçası.

Final mi? Ümidim Djokovic'ten yana, Nadal'ı son yıllarda sevmeye başladım ama Grand Slam sayısında Federer'e yaklaşmaması lazım. Bu arada Djokovic savunması 2-3 senenin öncesinin rengini de veriyor. Unutmadan ekleyeyim ve yazıyı bitireyim.

Yorumlar