Durum Güncellemesi

Bir buçuk ay olmuş neredeyse. Bu süre zarfında bahsetmiş olduğum Elit Köşe projesini devreye almayı başardık. Güzel bir logosu, konsepti ve sayfası olan içime sinen bir internet sitesi oldu. 
Başlangıca ise konsepte uygun olarak farklı bir yazı ile girdim. Aslında iyi denk geldi. Twitter’da gördüğüm bir haberden tıkladığım bağlantı beni genç sporcularımıza açtı. Mete Gazoz’u gördüm, şahane başarılarını gördüm ve “Neden sporcularımızı tanıtmayayım ki?” diye sordum kendi kendime. Şimdiye kadar iki tanesini bitirdim bile. Başlangıçta dört sporcuyu tanıtacaktım. Halen takvimde yer alan bir yazı dizisi, devamı gelecektir. 

Şimdilik iyi gidiyor. Fakat fark edilmeyip yerinde sayması en büyük korkularımdan. Bu projeyi tavana çıkartmak gibi bir idealim yok. Kemik bir kadrosu olması kâfidir benim açımdan. Saf bir kitle yani aradığım, her yazıda küçük bir okuyucu tarafından ilgi çekecek bir proje. 


Buraları güncellemeyi de ihmal etmemeyi düşünüyorum. 

Yorumlar