Yeni Dönem - 2019'a Doğru


İlkokul zamanı başarılı ve çalışkan bir öğrenci olarak nam salmaya ramak kalmışken 6. sınıfta yaşadığım değişim beni akademik başarı olarak geriye götürmüştü. Bunun arkasında yine aynı sene başlamış olduğum Istanbul Üniversitesi Basketbol Kursu'nun bir etkisi var mıdır bunu hayatım boyunca sorgulayacağım. Çünkü basketbol ile birkaç sene sonra tanışmış olsam muhtemelen çok büyük bir şey kaybetmeyecektim fakat akademik başarı konusunda belki daha farklı bir yerde olabilecektim. Bunu düşünmek bir yana dursun, liseden sonra kendim ve çevremce başarısız sayıldığım bir üniversite sınavı ile İstanbul Kültür Üniversitesi İnşaat Mühendisliği bölümüne girmiştim.

Hayaller İTÜ, gerçekler İKÜ'ydü.

Okulumu dört sene sonunda bitirdikten sonra şanslı bir şekilde beklemeden çalışma hayatına atılsam da, arkamdaki bu geçmişin beni hiçbir zaman tatmin etmeyeceğini biliyordum. Bunun için de yüksek lisans yapmam gerekiyordu. Hedef ise oldukça kesin, her zaman hayalini kurduğum İTÜ'ydü. Mezun olur olmaz katılıp başarı ile tamamladığım İTÜ-SEM BIM Uzmanlık Sertifikası Programı'nda geçirdiğim birkaç hafta sonu bile beni sıkı bir İTÜ'lü yapmaya yetmişti. Evet, Maçka'daki İşletme Fakültesi'nin oradan ne zaman geçsem "Okulum" deyip gülüyordum yanımdakilere.

Kendimi kandırdığımı bilsem bile o hissiyat güzeldi. Herhangi bir yerden de olsa İTÜ'ye adım atmak. Zaten bununla yetinmediğimi de söyledim. Çalışma hayatındaki ilk senemden sonra gerekli araştırmaları yapıp kendime çok uygun bulduğum İTÜ'nün İnşaat Yönetiminde Bilişim Tezsiz Yüksek Lisans Programı'na kaydoldum ve kabul edildim.

İş bu yazıyı da Ayazağa Kampüsü Kütüphanesi'nden yazmanın gururu içerisindeyim. Derslere dün başlandı. 2019, çok zor ama İTÜ'lü olmanın verdiği keyif ile geçecek eminim. Bu, şüphesiz hayatımda yeni bir dönemdir.

Yorumlar